Tuesday, May 3, 2011

bicara pencuri hati

maafkan aku lelaki.
semalam aku mencuri.
bahkan hari ini aku terus mencuri.

mencuri pandang dari jauh.
di sebalik selakan dedaunan.

aku mencuri pandang melihat kamu.
tanpa izinmu.

maafkan aku lelaki.
aku tiada ayat bisa diluah.
kerna itu,aku lebih selesa.
mencuri hatimu dari jauh.



p/s: syg, thn depan jadi x nak kawen. eh-eh.
xoxo.

s.a.y.a.n.g!

O MY NEED TO REMOVE THE PICTA! The picture was taken back in 2007 @ usj. Daddy was so busy watching tv, while i was handling taufiq. Thaqif was the one capture our pix! yeay!

2 comments:

  1. ku maafkanmu...hehe..

    mesti la ajdi kawin...ewahhh..heheh

    ReplyDelete
  2. sampai bila awak nak pandang dr jauh..? errrr adakah kita sama2 memandang dr jauh. ekekkekekekke.

    rahun depan mesti ar jadikk yang..

    ReplyDelete